Bibliotecas de Cultura

On the complementarity between online and offline music consumption : the case of free streaming / Godefroy Dang Nguyen, Sylvain Dejean, François Moreau

By: Nguyen, Godefroy DangContributor(s): Dejean, Sylvain | Moreau, FrançoisMaterial type: ArticleArticleDescription: 16 pSubject(s): Mercado discográfico | Hábitos culturales | Formatos In: Journal of Cultural Economics . -- Vol. 38, n. 4 (2014), p. 315-330Abstract: Se estudia el consumo de música a través de servicios de "streaming", como Spotify o Youtube, como un sustituto o un complemento a las formas tradicionales de adquirirla.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Incluye referencias bibliográficas: p. 347-349

Se estudia el consumo de música a través de servicios de "streaming", como Spotify o Youtube, como un sustituto o un complemento a las formas tradicionales de adquirirla.

There are no comments on this title.

to post a comment.
Koha-Kobli, © Ministerio de Educación, Cultura y Deporte España

Powered by Koha